Sayfalar

7 Kasım 2011 Pazartesi

YALANSIZ ''YALANLAR''....

Yalansız yalanlar…

Türkiyede işledilen çox meşhur bir söz var :

’’Tek ayak üstünde yüz tane yalan söyledin’’

 Dilimize tercümesi :

Bir ayağının üstünde yüz yalan danışdın, yeni ayağının birini göye qaldırıb yüz yalan danışırsansa, demek ki, iki ayağın üstünde ikiyüz yalanı rahatlıqla söyleye bilersen.

Bellidir ki, Ölkemizde düşüncesi olan bir insan Müxalif Düşüncelidir ve bu Müxalif Düşünceli İnsanlar her zaman cenub Prezidente ( eee bağışlıyın qütblerle cenabı qarışdırdım, yene yaxşıdır qütblerle qarışdırdım, qütbde yaşayan ağ renglilerle deyil)  sual verirler :

Siz bu Xalqa illerdi yalan vedler verirsiniz, ne vaxta qeder bu yalanlarınızla Xalqı aldadacaqsınız ?

Men bu sualın cavabını vere bilmeyen yaxudda vermek istemeyen İ.Eliyevin adından cavablamaq isterdim amma qalsın, burax özü cavablasın….

Sadece olaraq bir hadiseni xatırladım .:

Xatırlarsanız birneçe ay bundan qabaq bir açılışda aile zadları (yene dil sürüşkenliyi, zati alileri deyecekdim) turnike çıxdı ve birneçe defe  (hetta 10 defe, men saydım, amma 10 cuda 3 nefer kömeklik edirdi) turnikde çekindi.

Burada suala cavab vere bilmezsemde, bir açıqlıq getirmek isteyirem :

Siz o sualı özünüzde cavablaya bilersiniz, eger yalan danışmağı bacararsanız, amma biliremki ne derecede de yalançı olsanız, siz ayaqlarınızın ikisini de yerden üzüb yalan danışmağı bacarmazsanız, çünki tek ayağı üstünde yüz yalan danışan adam iki ayağı üste durub ikiyüz yalan danışırsa,  bu müqaise ile cenub prezident ayaqlarının ikisinide yerden üzüb, ele göydece birsürü yalan danışmağı bacardısa, demekki o konuda çox yeteneklidir,siz onunla iddiaya girmeyin, kaybedersiniz……..

İndi sual doğacaq ortalığa ki, axı o heç nefesini bele ağzından almırdı, nece danışa bilerdi ?

Mende onu bilirem, amma o heç turnikde çekinmirdi de, dedim axı 10 cuda 3 nefer qalxmağı üçün kömeklik edirdi, demekki 10 cuya qeder ya bir yada iki nefer ayaqlarından tutub yuxarı doğru qaldırırdı. çünki, 2003 cü iledek ve ondan sonrada elinden tutub zorla qorxduğu, idare ede bilmeyeceyi meqamlara qaldırdılar.

Ayağından tutub yuxarı qaldıranlar ayağını buraxdılar, yaxında elinden tutub oralara qeder çekib çıxaranlarda elini buraxacağına Eminem ve o zaman böyük bir sesle diger diktator dostlarının yanına düşeceyini seyretmekden zevq alacam..
harayamı.? 
Hacıların daşladığı  ''QUYUYA.''

1 yorum:

Unknown dedi ki...

mən təklif edərdim ki blogu Azərbaycan şrifti ilə yazsanız daha yaxşı olar.Və blog yazısında diqqəti daha çox qeyri səlis sözlərlə yox səlis və məntiqi unvanlanmış sözlərlə celb etmək lazımdır.Bu mənim subyektiv fikrimdir.